clowner

Hejhej!
Jag har typ suttit framför datorn hela dagen lång.
Måste ju plugga men har inte orkat än, men ska snart ta och göra det.
Nu sitter jag och ser på ett avsnitt av "Supernatural"
Det avsnittet handlar om clowner, jag har aldrig gillat clowner speciellt mycket,
men gör det ännu mindre nu, i avsnittet så handlar det om en "mördar clown"
Inte speciellt kul kan jag säga, clownen ser inte speciellt trevlig ut heller.



Den "Söta" clownen från serien ;)
Men nu ska jag ta mig i genom avsnittet och sen sätta mig med engelskan ._.
Kram Therese
Min vardag | |
#1 - - JULIA:

clowner är balla. lycka till med plugget!

#2 - - Mikaela:

Tack detsamma :)

jaa :D

#3 - - Mikaela:

Tack detsamma :)

jaa :D

#4 - - Agneeeeees<3:

Sv; Jag kollade på New moon!<3

#5 - - Mikaela:

åh vad gott :D

#6 - - Anonym:

SV: Varsegod & tack haha :D okej, jag har också bara suttit vid datorn hela dagen :P

#7 - - Malin & Erika:

Tack detsamma :)

#8 - - Anonym:

SV: haha precis, då är vi två :D

#9 - - Angelica - www.improvme.blogg.se:

jag älskar clowner :)

#10 - - Jennifer:

Va snäll du är! Allt bra? :)

#11 - - Agneeeeees<3:

Sv: Aa jag vet JÄTTE!!<3

#12 - - Angelica - www.improvme.blogg.se:

jo, dom er oliga men samtidigt läskiga, om de är med i läskiga filmer..



Åå nu vet jag vad jag ska skriva i bloggen

#13 - - Bellz:

Sv: Ja skicka måtten ska jag se om jag kan fixa det. Kan inte lova att jag kan fixa måtten men jag kan testa :D

Kramar Bellz <33

#14 - - Angelica - www.improvme.blogg.se:

mhmmm

#15 - - Bellz:

Sv: Jo men det skulle vi kunna fixa :D

Hoppas att jag kan få till måtten också ^^

Kramar Bellz

#16 - - Natalia:

sv: Haha ja jag är nog den enda som hatar idol :P

jag gör ingenting just nu, är så jävla trött efter att ha jobbat hela helgen :P

#17 - - elle:

hehe tack tack:)

aa twilight rocks!!! då har vi 2 saker gemensammt:)



kram elle

#18 - - ester:

fan clowner är det läskigaste som finns!

#19 - - Anonym:

Den här clownen är från supernaturale:)

Upp