they say be afraid..

Hejhej!
Ugh. Jag mår skit. Har åkt på en jobbig förkylning. Vi fick reda på vårat schema i skolan idag, plus att vi ska troligtvis nollas imorgon. Så nej inget är särskilt kul just nu. Men på våran skola får vi egentligen inte nollas, så det kan inte bli för farligt förhoppningsvis..
Och vadå att jag, Emmy, Nathalie & Alicia blev arga. (antagligen fler i klassen). Hur kul är det egentligen att det tidigaste vi slutar är 15.30 vilket är en dag tror jag. På måndagen går vi till 16.25. Hjälp är min kommentar där. Och att gå till 15.50 på en fredag är inte särskilt kul. På torsdagar har vi 2 timmars lunch rast. Vad ska vi göra mer än att äta lunch? Åh. Ingenting är roligt just nu.

Åh jag är så trött också. Inte kul att vara förkyld. Blir att läsa och se något ;)
Hahaha tillexempel ett nytt avsnitt av True Blood.
Jessica är bäst haha.
Min vardag | |
#1 - - Lena:

Wait, what? Vad är 'nollas'? ;o

Upp