I've been sleeping a thousand years..

Aee fy! Jag tänkte ju att jag skulle gå nyårspromenaden med de vuxna, och det gjorde jag. Dock inte hela, det var jättemysigt och allting men.. mina fötter domnade bort. Jag frös så mycket att det gjorde ont i fötterna, så jag bestämde mig för att hoppa av promenaden och ta bussen hem istället. 

Sagt och gjort, sitter i min rosa morgonrock med en kopp varmchoklad framför mig. När jag såg mina fötter förut blev jag lite förvånad. Mina tår var röda och resten av fötterna var som vanligt. Nu börjar det åtminstone avta. Men oj vad ont det gjorde förut.

Ska klä om och packa det som ska med till hem till Emma. Ah, och vänta på mamma och pappa då. Jag tror inte dem är klara med promenaden än faktiskt..
Leaf_large
Ja, gott nytt år då allihopa! :)
Min vardag | |
#1 - - Therese:

jätte fin blogg (:

Hoppas att du får en bra nyårs kväll :)

Upp