Tell the world that I'm coming home..

Nyårsafton. Jag känner mig lite duktig faktiskt. Jag vaknade tidigt imorse, gick ner till familjen, startade ett bråk med mamma och pappa, (det var mest töntigt). Såg på tv och sen satte jag igång och bakade. Började ca 10.30 och den är alldeles strax klar. 

När kakan var tvungen att svalna så passade jag på att duscha och nu tror jag att den är sval så att jag kan göra klart resten. Sen så är den klar att ta med ikväll. 

Ikväll ska vi fira nyårsafton tillsammans med Emma och Amanda's familjer. Det kommer nog bli riktigt kul, och jag, Emma & Amanda har inte setts på länge igen så jag håller tummarna för att kvällen kommer bli perfekt. Vi tre fick i uppgift att göra en varsin efterrätt. Emma skulle göra med frukt, Amanda med choklad och jag med kola. 

Hmm.. vad finns det med att berätta? Jo, jag och familjen tillsammans med Emma och Amanda's familjer (inte Emma och Amanda dock) ska gå nyårspromenaden vid 16.00. Den är väldigt mysig måste jag säga så det ska bli lite kul ändå.
Tumblr_le9dpt3ec91qc5aalo1_400_large
Min vardag | |
#1 - - Sophie:

Gott Nytt År! Hoppas du får en jättebra dag :)

Kram Sophie

#2 - - Madelene:

GOTT NYTT ÅR PÅ DIG!! :D Hoppas ni får en bra och rolig nyårsafton och start på det nya året! :) Vi hörs och ses snart igen! :) Kraaaam! <3

Upp