Twilight Movie Night 29/6

Tjosan!
Nu har jag kommit hem från Sofia efter att ha sovit hos henne inatt. Det blev dock inte mycket sömn, kanske runt 5 timmar. Men det kan ju vara pga av Movie Night vi var på igår. Tänkte att jag skulle berätta lite om det. 

Igår så tog jag bussen/spårvagnen till Sofia vid 12.30 och eftersom jag höll på att dö av tråkighet så satt jag och räknade hur många Eclipse posters det fanns i Norrköping. Så resan från Smedby till Eneby fanns det 20 Eclipse posters. Lite småkul där. Men i alla fall. När jag kom fram så gick vi och handlade lite till tacosen. Men när vi väl skulle börja med maten vid 16.30 så kom vi på att vi glömt köpa köttfärs. Hmm.. hur kan vi glömma det egentligen? Ja, jag har inte en aning. Men Mimmi fick cykla bort till Ica på Sofia's lilla cykel som det knappt var någon luft i. Men det gick bra, och 40 min senare sprang vi till spårvagnen. Vi hann med tack och lov, och kom fram till bion vid 17.30 och gick och köpte godis.

Sen vid 18.00 började allt. Vi fick reda på schemat för kvällen, och kvällen började med Twilight kl 18.15 och höll på till 20.20 ungefär. Då fick vi rast och passade på att gå på toa och så fick man macka om man ville. Sen vid 21.05 så var det utlottning med Eclipse saker. Fick dock inget :( Sen så såg vi New Moon och vid 23.15 fick vi rast igen, och sen var det utlottning och vid 00.01 så satte de på Eclipse. Filmen började riktigt spännande och alla var redan fast i början. Det blev både tårar och en hel del skratt.

Efter att ha spenderat 8 timmar i en biosalong ska man väl vara rätt trött. Men när jag och Sofia kom hem till henne runt 02.30 så var vi väldigt uppspelta och så skulle vi bädda. Det gick inte bra. Sen började vi prata lite smått om filmen och istället för att säga ''The Newborns'' som det heter. Så började vi asgarva för jag sa ''Nybörjarna'' ehm.. Ja ursäkta men hallå!? Nybörjarna vart får man det ifrån hahaha.

Eclipse var verkligen bra! Jag hade faktiskt inte haft så höga förhoppningar, men shit den var Amazing. Ska faktiskt se den igen i helgen och den här gången med Emma. Jag kommer minst se den 3 gånger på bio haha ;)

Vi tatuerade oss innan;

Team Charlie. ''Famous Ladies Man''
Sen har jag fler ''tatueringar'' på armarna ;)

Bilder kommer när jag får de av Mimmi.
Min vardag | |
#1 - - sofia:

jag älskar charlie! specielt under the sex-talk... hahahah. bäst<333

#2 - - Bellz:

SV: OO det låter helt fantastiskt! Gissa om jag blev glad när jag läste din kommentar :D SÅ härligt ja som du märker är jag väldigt glad just nu! snart åker vi och det ska bli helt fantastiskt!

Hehe okej nu får jag sluta ^^

Kommer en rapport från mig imon :D

Kramar Bellz

Upp