Listen to yourself..

Hejhej!
Vet ni att jag tycker att det är riktigt kallt ute nu? Det -11,6 utanför oss, och det är rätt kallt då. Tyvärr sa pappa att det skulle bli ännu kallare imorgon. Usch säger jag då.

Jag kom hem för ca 40 min sen skulle jag nog vilja säga, och jag är rätt trött om jag säger så. För om man är i skolan från kl 8.00 till 19.00 så får man vara trött, i 11 timmar i sträck var jag i skolan. Då när jag bloggade i eftermiddags så var det bara jag och Amanda kvar från klassen. Vi pluggade ett tag, vilket inte blev så mycket ändå eftersom jag blev rastlös och till sist blev Amanda det också. Så ett tag var vi helt hyperaktiva. Men till sist ville vi ha lite frisk luft (ja ut i det kalla). Så vi gick ju till Ica för att köpa bananer, donuts & MER. Sen så fikade vi :) Vid 17.00 började det komma lite folk och vi pratade med en del. Sen så fick jag skjuts hem av pappa vilket jag är extremt tacksam för! Och nu har jag duschat och ätit pannkakor.
Tumblr_lcodrafy7i1qe9swxo1_500_large
Min vardag | |
Upp