Keep going forward..

Hejhej!
Jahopp så var ännu en skoldag över. Fast det var inte en riktig skoldag egentligen, hade Sex & Samlevnadsdag på Rytmus gymnasiet. Kan väl inte påstå att det var sådär jättekul. Första 2 timmarna fick vi prova på att: tyck & tryck. Och efter det så pratade Ungdomshälsan med oss. Vid 11.00 cyklade jag och Nathalie hem och åt lunch. Sen var det bara att cykla tillbaks till 13.00 då vi skulle möta Olle Waller (han från fråga Olle). Det var väl lite småroligt och några i klassen passade på att ta kort med honom haha.

Jag fick tog två bilder..
Fick sluta 14.45 vilket innebar en kvart tidigare. När jag kom hem så var det bara att börja med läxberget som väntar. Har precis avslutat spanskan, och skulle fortsätta med Engelskan. Men jag får inte tag i läxan, så nu är det bara att vänta och se om någon klasskompis har läxan. Den är tills imorgon och vi har Engelska direkt på morgonen... inte så roligt då.
Får se om jag kan göra någon annan läxa medan jag väntar på engelskan. Annars tror jag att jag ska baka :)

Min vardag | |
Upp