Aj

Herre gud. Mitt huvud sprängs snart. Jag har haft ont i huvudet i några timmar nu, och eftersom jag är en sådan som inte gillar att ta tabletter får jag helt enkelt skylla mig själv. Det känns som om någon står och hamrar ner en spik eller något i huvudet. Liksom dunkar, inte kul. Nu har även hostan kommit, jaa kanonkul är det hela.

Annars så var väl skoldagen okej. Vi började morgonen med psykologi för första gången. Gick igenom lite vad kursen skulle innehålla och så fick vi presentera oss. Psykologi verkar helt okej måste jag säga. Sedan hade vi ett rätt långt hål eftersom svenskan var inställd. Vi gjorde inget speciellt på håltimmen, utan satt mest vid youtube. 
Idrotten gick vi också igenom vad kursen ska innehålla lite, inte så mycket. Men lite. Senare hade vi samhällskunskap, som var riktigt tråkigt. 

Väl hemma har jag nu bakat och även hunnit duscha. Eftersom jag har så ont i huvudet så tänke jag bara lägga mig ner på sängen och se på Pretty Little Liars. Funderar starkt på att ta en tablett ändå, nu är det farligt nära att huvudet ska sprängas eller något liknande. Så vi får se om jag tar huvudvärkstablett eller inte...
Min vardag | |
Upp