I saw you, but you didn't see me ...

Åh. Jag är trött och kall. Lovet är slut vilket jag tycker är tråkigt och jobbigt. Tillbaks till skolan är ingenting jag vill direkt, men ja, det är bara 2 månader kvar till påsklov. Sitter just nu och lyssnar igenom alla de låtar som varit med i melodifestivalen som jag tycker är bra. Måste då säga att det är Eric Saade's: Popular som spelas mest. 
Idag är det bara att ta tag i engelskan och försöka bli klar med den, sen vill jag se på film och bara ta det lugnt. Jag har faktiskt hunnit med att baka idag. Det fick bli en Chokladkola-kaka som jag är lite smått beroende av. Sen hann jag även se lite skidor med familjen. Egentligen inget jag tycker är speciellt spännande, men det blev lite spännande mot slutet ändå.

Igår eftermiddag kom Louise. Jag gick ut och mötte henne vid bussen, sen spelade vi lite spel tillsammans. Lika roligt varje gång eftersom Louise är lite smått tävlingsinriktad och bara måste klara den nivån som vi är på. Dock gjorde vi inte det. Men sen lagade vi mat tillsammans. Snacka om att det blev gott! Fläskfilé och pomme :) Melodifestivalen med glass, chips, ostbågar, godis & pepsi. Massvis med kort tog vi, och massvis med skratt. Jag tog ett kort på Louise och Alice, det var då det hände. Det såg så roligt ut att jag skrattade och skrattade, tills tårarna bara rann ner. Himlans kul var det, dock tänker jag inte lägga ut dem som vi skämde ut oss själva rejält på. Louise kommer mörda mig och nej, jag vill inte skämma ut mig så mycket heller haha.

Min vardag | |
#1 - - lusse:

Du är helt underbart bäst! jag älskar dig kusin :D. älskar att umgås med dig/er. asså bilderna igår och du ditt skratt hahahah!

puss på bästa du! <3 <3

Upp