Grattis pappa


Daddy's birthday. Ja grattis pappa som fyller år idag! Imorse gick jag upp runt 09.00, åt frukost tillsammans med resten av familjen. Sjöng för pappa och gav paket. Han blev glad, haha men jag tror jag inte sett någon som inte blir glad över paket...? Sedan var det bara att hjälpas åt att städa, förbereda saker och sådant. Någon gång efter lunch åkte vi till Hageby för att fika och handla lite. 

Nu har jag gjort mig i ordning -äntligen. Jag har hållt på i några timmar, först började jag med en dusch och valde ut kläder. Tog paus och läste lite. Fortsatte sedan med att sminka mig. Paus igen, naglarna målade jag (eller mamma) för någon halvtimme sedan. Paus och nu -snart ska jag fixa lite nagelsmycken. Så jag har tagit lång tid på mig idag. Gästerna kommer klockan 17.00, då vi blir en hel del. Men det ska som vanligt bli kul :)
Min vardag | |
Upp