Två saker avklarade


Hurra! Nu är jag otroligt glad och lättad ska jag säga. Historia provet är äntligen över, dock har jag inte en susning om hur det gick. På eftermiddagen hade vi även samhällsredovisning, så nu är även den klar! Nu börjar vi pricka av saker på skolveckan. Nästa vecka är det 3 redovisningar & ett prov som gäller, sen kanske jag får ta det lugnt ett tag om jag har tur :)

Efter provet vi hade imorse så tyckte jag och Amanda att vi kunde ta en långpromenad och bara prata lite om allt och ingenting. Vi tog promenaden som gick runt hela strömmen, vilket var ofattbart skönt måste jag säga! Tog oss väl lite mer än en timme, men så värt det :)

Eftersom vi fortfarande håller på med ämnessamtal i skolan med lärarna så betyder det att jag har två sköna dagar framför mig! Imorgon har jag historia lektion klockan 8.30 till 9.40, haha sen så slutar jag för dagen. Hur skönt är inte det!? Kanske onödigt att ens ta sig till skolan, men skitsamma. Urskönt att sluta 9.40 som jag tror vi gör. Sen på fredag så tror jag att vi slutar efter svenskan klockan 13.10, eftersom Helene fortfarande är och åker skidor så slipper vi spanskan. Vi går ju annars till 16.05 på fredagar, så det ska verkligen bli skönt att gå hem tidigt.

En sak jag inte ska göra nu: P.L.U.G.G.A
Min vardag | |
#1 - - Madelene:

Åh, vad skönt att få bocka av massor av skolarbete! Och jag slår vad om att det gick bra för dig på provet! :)



Jättefin bild är det också! :) Lät faktiskt inte helt fel med en långpromenad mitt på dagen! ;) <33

Upp