Bio, shopping & mors-dag







Wow! Vilken helg jag har haft! I fredags så blev det en myskväll med familjen och igår blev det full rulle med Ellen. Och idag så blev det en slappardag först hos Ellen, innan jag begav mig och träffade halva släkten på en restaurang där vi skulle äta gott och fira mors-dag tillsammans.

Gårdagen var bara riktigt rolig. Jag tog bussen ner till stan vid 15.30 för att möta Ellen. Vi gick en snabbis på stan och jag köpte ny bikini. Blev faktiskt riktigt nöjd, jag vill alltid ha en ny bikini varje sommar, så nu är det urvägen i alla fall. Sen gick vi hem till Ellen och gjorde hemmagjord chokladpudding som fick stå i kylen några timmar. Vi började se på Eva & Adam - fyra födelsedagar & ett fiasko. 18.05 gick vi upp till stan igen, den här gången för att äta och köpa godsaker till bion. Ja, bion var bra! 23.05 kom vi hem igen, vi vispade grädde och åt chokladpudding med grädde runt midnatt när vi såg klart på Eva & Adam. Efter den filmen så valde vi att se på Red Riding Hood. Vi blev trötta efter filmen, men när vi hade borstat tänderna var vi uppe och for igen. Jag tror att vi somnade runt 04.00 inatt, och vaknade 10.15. 

Idag hade vi en slappardag med Harry Potter. Och sen träffade jag som sagt släkten, det blev god mat & sen tårta hos farmor. Nu försöker jag tänka ut om jag ska ta en dusch eller om det får bli om 3 timmar efter Mästarnas Mästare. Hmm...
Förresten! Grattis alla mammor! ♥

Ps. De två första bilderna är tagna runt 03.45 imorse.
Min vardag | |
Upp