Första advent

Har faktiskt "firas" tillsammans med familjen nu på kvällskvisten. På dagen har jag inte gjort så mycket, mest pluggat och läst. Mamma och pappa har varit i Stockholm i helgen, så de kom hem nu på eftermiddagen. Jag var snäll nog att fixa middagen idag, så det blev köttfärssås och spaghetti. Gott! 

Och så nu, hade vi tid allihop för en mysig adventsfika. Julmust, pepparkakor och lussebullar. Jag och Alice fick varsin adventspresent, då vi gjort om lite i år. De tidigare åren har vi alltid haft en paketkalender, men i år bestämde vi oss för att få ett paket varje advent istället. Så i mitt paket idag låg ett par mysiga tumvantar. Väldigt sköna må jag säga, så jag blev mycket nöjd! Och Alice fick en vit fin mössa. Tack mamma! ♥
Min vardag | |
#1 - - Angeliqa:

Vantarna var ursnygga! :D Jag har ett par i vitt som jag har gjort själv men blev lite sugen på ett par gråa nu ju! Och jag som redan har köpt vantar och allt! suck

Upp