Tisdag 29 november

Igår var jag alldeles för trött för att orka blogga. Jag kom hem och var tvungen att verkligen råplugga till samhällsprovet vi hade idag. Vilket inte gick så bra, för jag hade så svårt att koncentrera mig. Så jag var rädd att det skulle gå förjävligt idag, men nja. Det gick väl varken bra eller dåligt egentligen. 

Och utöver provet idag, så var det en vanlig skoldag. På psykologin spelar vi just nu in en film, i smågrupper. Jag hoppades att jag skulle slippa vara med. Men tyvärr inte. Jag har dock bara en liten, liten roll. Och det är ju faktiskt en stumfilm, så jag slipper säga något ;)

Nu har jag faktiskt gett mig själv chansen till att få göra vad jag vill denna kväll. Imorgon blir det träning, så inget plugg då heller. Men torsdag får jag ta till att plugga... Men nu ska jag läsa hade jag tänkt :)
Min vardag | |
Upp