Söndag 30 oktober


Jättelyckad lördagskväll och natt. Även om både jag och Louise var så trötta att jag höll på att somna under filmen, och Louise somnade ca 3 gånger. Det roliga; joo, det var hon som hade valt filmen ;) Vi åt kyckling i currysås och bandspaghetti till middag. Jättegott, åt en hel del annat gott med. Men jaa, vi var trötta, så vi orkade inte stanna uppe för att se filmen som började 01.30. Somnade någon gång efter två. Men ja, vi hade det i vilket fall kul. Louise tog bussen hem för ca 30 minuter sedan. Jag håller just nu på att packa inför mina 2 nätter hos Ellen

Jag ska träffa henne runt 4 skulle jag tro. Vi har inte planerat så mycket de här dagarna, mer än de filmer vi ska se. På tisdag tar vi bussen 05.30(!!) från busstationen för en 4 timmars resa mot Ullared. Så på tisdag blir det shopping för hela slanten! Så bloggen kommer stå lite tom under de dagarna jag är borta, jag har några inlägg som kommer komma upp, så helt tomt blir det inte :)
Min vardag | |
Upp