Fredag 30 september

One Republic - Good Life är den låten som är på repeat hela tiden. One Republic kommer och går med bra låtar tycker jag, vissa är jättebra, andra är inte lika bra... 

Har ni tänkt på att det är riktigt varmt ute?! Det är lite kul eftersom det är första oktober imorgon...? Men ja, jag klagar absolut inte. Fredag är det idag i alla fall vilket jag tycker är väldigt skönt. Vilket även är lite konstigt, eftersom jag nyss hade två studiedagar mitt i veckan, men ja. Vem vill inte ha helg? :) Skoldagen gick bra, inget spännande hände. På sista lektionen -spanska, så förhörde vi varandra på läxan genom charader. Det var rätt pinsamt, men jag klarade ordet jag fick i alla fall. 

Nu, resten av dagen/kvällen ska jag tillbringa tillsammans med familjen. En mysig fredagskväll står på listan.
Min vardag | |
Upp