Skogspromenad & film


Sötaste flickorna i världen...? Njaa...
Ca 3 och en halv timme fick vi
i alla fall skratta tillsammans. Sanna kom runt halv tre, då tog vi en skogspromenad och sedan gick vi hemåt till mig och satte på filmen Water for Elephants och poppade lite popcorn. Mycket trevligt och roligt hade vi det. Nästa fredag ska vi på bio! Då är det Abduction som gäller, med en viss Taylor i huvudrollen...
Min vardag | |
#1 - - emelie:

Om två veckor, 16/10 - 11 kommer Britney Spears till Globen med sin Femme Fatale Tour.

Jag har en Golden Circle biljett som jag måste sälja.



Biljetten är uthämtad via Ticnet ombud och finns i Göteborg.

Kan dock skicka biljetten med ett rekommenderat brev, men då får köparen stå för frakten.

Dvs 60 kr!



Biljetten säljs för 1000 kr eller högsta bud.

Intressant? Maila mig på [email protected] och inte mailen som står på min blogg!

Skriv "Biljett köpes" .. så jag inte raderar det.

Upp