Supershoppingdag

Vilken helg jag har haft! I lördags träffades jag och Ellen på stan. Vi gick sedan hem till henne för att måla naglar och se på film. Första filmen blev The Caller som var en riktigt obehaglig film. Sedan tog vi en promenad för att skingra tankarna lite från filmen. När vi kom hem blev det tacos med hennes familj. 
Vi satt vi tv:n ett tag, och valde till sist att se på filmen Sweeney Todd. Den var bra! :) Vi somnade någon gång runt ett. 

04.38 ringde alarmet. Upp och hoppa, göra sig i ordning, packa och gå ner mot bussen. Bussresan kändes väldigt lång, just för att jag inte kan sova på buss, flygplan eller i bil. Efter att Ellen sovit/vilat i ca 1½ timme, så satte vi på filmen Final Destination 5. När filmen var klar, så var det frukost på en rastplats. Efter frukosten hade vi ca 1 timme kvar till Ullared, så då valde vi att börja på filmen The Strangers
10.10 så var vi framme. Det regnade, men det gjorde inte så mycket. Sedan var det bara att shoppa gärnet hela dagen. Och om vi gjorde! Efter 6 timmar inne i varuhuset så fick jag med mig; matta, kläder, underkläder, presenter, filmer, hörlurar, blomkruka, jacka, godis, mascara, ring & 11 nagellack. Dagen blev jättelyckad, och två mycket trötta tjejer kom försent till bussen, men vi hann med ändå. 
Hemvägen spenderade vi med att se på film. Vi såg klart The Strangers och sedan såg vi på Forrest Gump. Men då var det nära på att jag somnade flera gånger. När vi sedan kom hem till Norrköping kom pappa och hämtade mig, väl hemma så packade jag upp, åt lite kvällsmat. Och somnade någon gång efter halv elva. Och idag vaknade jag vid halv elva, så nästintill 12 timmar har jag sovit inatt. Och det var så skönt!

Idag ska Ellen sova över :)
Min vardag | |
#1 - - Madelene:

Wow, det var inte LITE saker du köpte! :o ;D Hihi, väldigt bra filmer du köpte måste jag få säga! :D Crazy Stupid Love har jag dock inte sett men den verkar jättebra! :D <333

Upp