Årsresumé juli-september 2012

juli
 
I början av juli följde jag med familjen ut till landet för en dag av kubbspelande, läsande och hoppande på studsmattan. Det blev en avslappnad och somrig dag.
 
Jag och Alice följde med LouiseJohan och Robin till Skara Sommarland en dag. Vi badade, åkte karuseller och skrattade hela dagen. En riktigt lyckad kusindag :)
 
Madelene kom på besök, och på 3 dagar hann vi med mycket. Såsom picknick, baka, gå promenader och gå och se två olika filmer på bio samma kväll. Det är något jag inte lär glömma i första hand! ;)
 
5 dagar spenderade jag och familjen på västkusten tillsammans med ett par kompisar till familjen. Hunnebostrand är ett av mina favoritställen i världen.
 
augusti
 
I mitten av augusti pågick augustifesten här i Norrköping. På torsdagen var det Rix Fm festival som gällde, så jag och Emma cyklade ner.
 
september
 
Vi fick i uppgift i skolan att välja en bok från 1800-talet, som vi skulle läsa. Jag valde denna bok, och jag fastnade snabbt tycke för den, vilket överraskade mig, eftersom jag inte brukar gilla äldre böcker. Men denna var bra :)
 
Det var medlemskväll på bion, och de visade filmen En oväntad vänskap som var riktigt, riktigt bra.
 
Jag och Ellen spenderade en hel helg tillsammans, vilket betydde massor av filmtittande, glassätande och även fladdermussafari, vilket var lite roligt :)
 

Kommentar: Skara var så otroligt roligt, det var en riktig sommarlovsdag, och den stora biokvällen i juli, är som sagt något jag inte kommer glömma, först gick vi till Cnema och såg On the Road kl 18.15 och sedan 21.30 började Snow White på filmstaden. Det kan man verkligen kalla en äkta biokväll!
Min vardag | |
Upp