What makes you beautiful

Härligt. Det är lördag och jag har spenderat största delen utomhus, och hos farmor. Jag bestämde mig i förmiddags att följa med mamma och pappa till farmor. Vi gick dit och hem, vi fikade hos farmor och så handlade vi på hemvägen. Det tråkiga och lite jobbiga är att jag tror att jag har åkt på en förkylning, jag nyser, hostar och ögonen svider. Men men! Det är sådana tider nu ;)

Jag är inget stort One Direction fan direkt. Men denna cover på deras låt är helt underbar. Luta er tillbaks och njuuut! :)

What makes you beautiful (2011)
Boyce Avenue
| |
#1 - - Angeliqa:

Så bra är den! :) Jag gillar nästan alla deras låtat men några som sticker ut är defintivt deras Fix You med Tyler Ward (of course) och Every Breath! Den sistnämnda får jag typ rysningar av varenda gång jag hör den! :D

Upp