Matematik, inte mitt starkaste ämne

Matematik i skolan är ju då inte mitt starkaste ämne. Jag skulle snarare tippa på att det är världens jobbigaste ämne enligt mig. Nu har jag suttit i några timmar, och nu får jag hjälp av Madelene. Vilket är väldigt bra då det börjar bli bättre nu. Men fy attan för matte, inget kul alls...
Engelska däremot är både roligt och lättare, idag hade vi ett stort prov som innehöll 3 delar, men jag måste erkänna att det gick rätt så bra faktiskt. Det var länge sedan jag skrev ett bra prov, så det var kul :)

Igår förresten gjorde jag inget annat än gick omkring i pyjamas hela dagen efter att Ellen åkt hem. Jag pluggade lite engelska, och sedan såg jag på film och läste. Det blev en rätt behaglig söndag i alla fall :) Jag fick också reda på idag att Lidia också har ett presentkort på spa, vilket vi nu har bestämt att vi ska gå tillsammans någon dag, vilket jag tror kan bli riktigt roligt! :)
Min vardag | |
#1 - - lidde:

det kommer bli superkul och mysigt! :) vi kan alltid gå på bio eller nåt samma dag så kan vi göra det till en heldag om du vill :)

Upp