Bra och dåliga sidor

 
Go' kväll! Och så var det fredag igen! Vad härligt...! Eller, det är i alla fall min åsikt. Jag har inget vettigt att säga egentligen, inget speciellt händer i mitt liv just nu, förutom att skolan gillar att tortera oss. Jag hade matteprov idag, vilket resulterade katastrof för min del. Jag tror ärligt talat att det var det värsta prov jag någonsin gjort. Vilket samtidigt är lite komiskt, för i veckan fick jag reda på mitt resultat på tyskaprovet vi hade häromveckan, och jag hade bara ett fel. Vilket innebar att det var det bästa prov jag någonsin gjort...
 
Men nu är det helg, och imorgon har jag ingenting planerat. På söndag ska jag tillbringa dagen tillsammans med Ellen och på kvällen ska vi möta upp Sanna och en kompis till henne. Så för en gång skull längtar jag till söndagen! Haha. 
 
(Förresten, låten i det här inlägget, är en cover på Christina Perris låt A Thousand Years. Den är otroligt vacker!)
Min vardag | |
Upp