3 roliga dagar

Och nu är helgen snart slut igen. Tiden går fort när man har roligt. Ellen och jag har tillbringat hela helgen tillsammans, i fredags sov vi över hos mig. Då bjöd dagen/kvällen på träning, nagellacksmålning & filmtittande. Igår (lördag), så var det dop för mig som gällde, så jag och Ellen tog en paus, och syntes sedan igen på eftermiddagen. 

Då hemma hos henne. Vi såg på film, åt thaimat och valde att gå ut på kulturnatten som var igår kväll/natt här i stan. Det var aktiviteter, mycket att se och lyssna på. Det var med andra ord bara att välja och vraka vad man ville göra. Vi valde att gå på fladdermussafari faktiskt! Haha. Det var intressant och roligt, vi såg en hel del fladdermöss vid strömmen, och vi hörde dem även med hjälp av någon slags apparat...
Vi avslutade natten med att bädda ner oss i sängarna och se på film. 
 
Idag har vi tillbringat några timmar i soffan, sett på två filmer, och så tog vi en promenad och tittade på den nya bron som de har byggt vid strömmen. Just nu är jag riktigt trött, så jag antar att jag kommer lägga mig tidigt ikväll. Toppenhelg har det varit i alla fall! :)

Och så bjuder jag på lite bilder från helgen:
 
Bild 1&2: Vi tog en riktig höstpromenad. Bild 3: Vi valde att se High School Musical 2, och åt världens godaste Ben&Jerry's. Bild 4: Inatt valde Ellen att prova 2 färgade linser, bara för att se hur det såg ut. Lila och blå var det, som ni kan se :)
Min vardag | |
#1 - - Angeliqa:

Bra filmval ;)

Svar: hahaha i know ;)
Therese Johansson

Upp