Long time, no see

Hålli hallå! :). Det känns som om det är ett bra tag sedan jag skev ett riktigt inlägg om vad som händer i mitt liv just nu. Så jag kände att det var dags.
 
Förra veckan var det förhandsvisning med bioklubben som gällde. De visade filmen Warm Bodies, jag hade hoppats på att den skulle vara bättre. Den är godkänd, men inte mycket mer tyvärr. I helgen sov jag hos Ellen, då blev det filmer, promenader och snack. Denna vecka har bjudit på mer bio. Bioklubben förhandsvisade en brittisk komedi som heter I give it a year. Jag gick och såg den med Louise, och den filmen däremot var riktigt rolig! Som vi skrattade! :)
 
Sedan så har jag och Angeliqa jobbat med projektarbetet. Och imorse så var det dags för projektsredovisning för alla treor. Såhär såg vårt bord ut:
Igår så gjorde vi vaniljpannacotta som vi tog med och bjöd på. Jag måste säga det att jag känner mig både nöjd och stolt över kokboken vi har fått ihop. Nu är det bara att skriva klart projektrapporten, sedan så är hela projektarbetet klart :)
Min vardag | |
Upp