Nya utmaningar

Det börjar närma sig med stormsteg, jag känner av nerverna och det känns både spännande, roligt och jobbigt. Det kommer bli något som jag aldrig gjort förut, bo ensam, i en helt ny stad med nya människor. Hjälp! Samtidigt kommer det vara en väldigt bra erfarenhet, om det är så att jag inte trivs på Gotland, men arkeologin. Då har jag testat på, och jag har faktiskt en plan B, utifall att, och det känns faktiskt väldigt skönt :).

Igår var mamma ledig, så vi satte igång med packningen på riktigt, och vi fick en hel del gjort. Nu är det bara smågrejer som inte är packade, och det är väl tur det, eftersom det är imorgon som jag faktiskt flyttar. På kvällen träffade jag Amanda, för en avskedsträff. Vi cyklade ner till stan, åt på Thairestaurang, mumsigt som tusan! Jag fick en jättefin inflyttningspresent, som jag blev galet glad över. Sen cyklade vi hem, fikade och såg på sommarfinalen av Pretty Little Liars. Nu kommer vi inte att ses på några veckor, kanske månader, men vi har lite planerat så att vi träffas då och då ibland :).
 
 
Nuuu... ska jag fixa mig i ordning, för sen ska jag till tandläkaren, något som inte är särskilt kul. Men som måste bli gjort. När jag kommer hem ska jag troligen fortsätta packningen som är kvar, sen får vi helt enkelt se vad som händer och sker.
Min vardag | |
Upp