Tårfyllt farväl

Augustifesten har varit i full gång hela helgen. I torsdags gick jag med Ellen på Rix Fm festival, vi kom en timme sent, så vi missade ett par stycken, inte för att det gjorde så mycket, då de vi ville se var sist. Sedan kl 22.00 var det fyverkerier till Queen-låtar, vilket var väldigt mäktigt. I fredags så hade vi Pizzakväll med mammas släkt hemma hos oss, då vi firade min kusin som snart fyller år, och eftersom både han och jag ska flytta, så tog firade vi honom nu så vi båda kunde vara med. 

Igår eftermiddag gick jag på marknaden med Ellen och Jennie. Det enda jag köpte i år var en kalender för 2014, då jag inte har en. Sedan var det dags att säga hejdå till Ellen, då hon ska till USA i 13 månader, och planet lyfter imorgon (måndag). Det var ett jobbigt och tårfyllt farväl, men vi ses om lite mer än ett år igen.
 
Min vardag | |
Upp