Hur mycket bio blir det egentligen...?

 
Som jag redan skrivit om förut, så avgudar jag de här två herrarna. De gör helt underbara cover-låtar, med bara piano och cello. Lyssna och njuuuut! :)
 
Jaha, skolan stryper mig sakta till döds känns det som... Så fort vi är klara med ett arbete får vi ett nytt, jag vet inte hur mycket jag har just nu. Så blä helt enkelt. Idag hade jag i alla fall geografiprov, och det gick bra, så det känns ju okej.

Nu ikväll så ska jag och mamma på bio, skönt att få tänka bort skolan i några timmar. Vi ska faktiskt se musikal/komedin Pitch Perfect, som jag har längtat så mycket efter. Jag kände inte att jag ville betala och gå och se den, men så visade det sig att bioklubben förhandsvisar den ikväll, helt perfekt! Så jag var och hämtade ut biljetter förra tisdagen till den. Jag har bara hört positiva kommentarer om filmen, och det gör ju ingenting :)
Min vardag | |
#1 - - Madelene:

Åh, vad lättande att det gick bra på geografiprovet! Hihi, du får skriva/berätta vad du tyckte om Pitch Perfect sen! Jag håller med, den verkar jättebra! :D Jag hoppas också komma iväg och se den på bio snart... Men jag kanske ska börja med att ta reda på om den ens visas i Katrineholm?! Haha! XD

Men som sagt, se till att rapportera! ;) :D Hoppas ni fick en mysig kväll tillsammans! :D <333

Svar: Hihi jaa jag vet! :D :u. Den var bra, kanske att jag hade en aning för stora förväntningar... men den var bra, rolig och bra musik tycker jag! :D. hahaha ja det kan ju vara bra, jag är inte ens säker på att den kommer visas här, mer än förhandsvisningen XD <333
Therese Johansson

Upp