Dagsutflykt till storstan'

Igår morse ringde alarmklockan 06.40. Två timmar senare satt jag tillsammans med mor, syster, kusin och moster på bussen upp till huvudstaden. Dagen blev inte riktigt som väntat, vädret var dock bättre än förväntat. Sol hela dagen, varmt med det fläktades åtminstone. På eftermiddagen var tanken att åka upp till Skansen, för att se genrepet av allsång på skansen, men när vi väl kom dit så var det sån galet lång kö att vi hoppade över det. 

Jag tycker dock inte att det gör någonting. Vi strosade runt i gamla stan på förmiddagen, vissa i sällskapet shoppade (inte jag, jag hittade faktiskt inget speciellt). Vi gick till Söder, åt god mat och tog sedan Djurgårdsfärjan över till Djurgården, för att fortsätta vår vandring där på eftermiddagen. Det blev en väldigt varm, solig och rolig dag :).

Idag regnar det. Jag har precis tränat lite, och ska duscha och sen baka. Vilket passar rätt så bra när regnet vräker ner utanför. En film och ett avsnitt av Pretty Little Liars och True Blood kanske jag till och med får in på schemat ikväll. Inte helt fel :)
 

 
Min vardag | |
Upp