Träffa kompisar, bad & ny trailer

Looking good! Synd bara att man inte fick se så mycket från arenan -igen-, Finnick hade för mycket kläder på sig, men nu ska jag inte klaga för mycket här. Jag tror som jag skrev under första trailern -att den här filmen kommer bli bättre än Hunger Games. 

Hej på er! Hoppas att allt är bra med er ute i sommarvärmen. Jag har det väldigt bra måste jag säga, hela förra veckan var fullproppad med saker jag skulle göra. I måndags och tisdags träffade jag Ellen, på tisdagskvällen var det medlemskväll på bion, de visade Känn Ingen Sorg. Förvånansvärd bra film faktiskt :). I onsdags tillbringade jag några timmar hemma hos mina kusiner Tuva och Tilde. Dagen efter åkte jag och badade med Amanda.
 
I helgen så har jag inte fått så mycket sömn för att jag har sovit hos kompisar. I fredags sov jag över hos Louise och i lördags hos Ellen. Hela förra veckan bjöd alltså på blandade saker, vilket bara var roligt. Idag ska jag träffa Amanda igen, imorgon ska jag och Louise troligtvis träna tillsammans och på onsdag är det dags för tandläkaren. Lite småsaker är alltså planerade även denna vecka :)
Min vardag, Videos | |
#1 - - Amanda:

Ååååhhh trailern är såååå bra! Jag längtar så himla mycket nu! Filmen kommer bli awesome :D

Svar: jag vet! jag tror verkligen den kommer bli mycket bättre än förra filmen! Hoppas bara att de inte håller igen från blod o så, det saknade jag i förra filmen. den var liksom inte så brutal som den skulle varit :/
Therese Johansson

#2 - - Amanda:

Nej det håller jag med om! Vill att den ska vara så brutal som boken är!

Svar: joo precis!
Therese Johansson

Upp