We're going up, up up

Det är över två veckor sedan jag tog studenten. Det är inte klokt hur snabbt tiden går. Än så länge har jag inte gjort så mycket de här veckorna som gått. Jag och min kusin var på arbetsförmedlingen förr förra måndagen. Det gick bra, förutom att det var en enorm kö. Men det var skönt att få det gjort så snabbt som möjligt. 

Jag och Ellen var och badade i Sörsjön förra veckan. Galet fint väder och härligt i vattnet. Det blev en mysdag med glass och mycket solande och badande. Dock lyckades jag bränna mig rejält, men får skylla mig själv. Min kusin Simon kom denna vecka och bodde hos oss i några dagar, det var trevligt.

Igår så åkte jag och Ellen till Söderköping, käkade glass och gick upp för alla galna trappsteg till ramunderberget. Det var mer jobbigt än vad jag kom ihåg, men så härligt när vi väl kom upp :).
Min vardag | |
Upp