En lång helg

 
Den här helgen har verkligen varit en långhelg för min del. Man skulle kunna säga att helgen började redan i torsdags då mamma och pappa åkte till London. Ellen har därför sovit över 2 nätter, torsdag-lördag. När vi kom hem från skolan i torsdags så bakade vi och övade på vårt svenskatal inför fredagen. Vi såg Lost och sedan på kvällen kom Louise förbi ett tag. 
Vi framförde våra svenskatal på fredagens svenskalektion. Det gick rätt så bra tycker jag, och det är så oerhört skönt att det är över. Så på kvällen firade jag och Ellen med både det ena och det andra. Igår så lekte vi soffpotatisar, spenderade hela dagen i soffan. Men det var inte alls dumt. 
 
På kvällen så kom Robin, och vi åt tacos och såg på film tillsammans. Jag och Alice avslutade natten med Lost -såklart-. Idag har jag varit så duktig så! Jag har pluggat till tyskaprov, jag har tränat och jag har städat. Nu är det snart dags att laga lite mat och titta till tyskaprova än en gång. Ikväll kommer föräldrarna hem, vi får väl se om de har hittat något kul till mig och Alice.
 
Förresten! Förra veckan så var jag på stan med mamma, och vet ni vad jag hittade!? Ett par randiga byxor, en fin blus & ... ... ... studentklänningen! Så nu är det klart i alla fall. Woho! :)
Min vardag, Videos | |
#1 - - Madelene:

Det låter som att du haft en riktigt lyckad helg! :D Ååååhhhh, visa bild på studentklänningen, snälla, snälla, snälla? (a) :D <333

Svar: hehehe det kan jag väl göra! :D :u. kan skicka ett mms, dock är internet slut på mobilen, så du får vänta två dagar bara (a). den är väldigt enkel, men fin tycker jag :u (a) :D <333
Therese Johansson

Upp