Kraftig förkylning

Om ca 3 veckor är True Blood tillbaka! Varje år längtar jag tills säsongspremiären, och sedan när det väl är igång så tycker jag ofta att det är segt. Det är nog ändå tur att det bara är ca 12 avsnitt varje säsong, en säsong varje år. Det är för mycket varelser i serien nu, allt från vampyrer, varulvar till häxor, shape shifters & feer. Men jag tror att jag håller ut en säsong till! ;)
 

Veckorna flyger fram, och det är galet nära till studenten nu. Detta är sista riktiga lektionsveckan. Jag är galet förkyld, hostar, snorar och nyser stup i kvarten, men det börjar åtminstone gå över. I helgen har jag mått skit, men i lördags trotsade jag ändå förkylningen och gav mig ner på stan för en fika med Ellen. Igår så åkte pappa och Alice iväg till farmor en sväng, och eftersom jag och mamma båda är förkylda valde vi att stanna hemma. Jag bakade varm choklad cupcakes till mamma och vi myste hemma istället. Jag mår bättre idag, men är inte helt återställd än, som tur är så är det inga stora saker i skolan, bara en uppgift kvar, som vi jobbar med i skolan, så jag slipper sitta med den hemma i alla fall. Nu ska jag ta och läsa lite hade jag tänkt mig och sedan får vi se vad som händer :)
Min vardag, Videos | |
Upp