Söndag 19 maj

Halloj där! Jag hoppas att allting är bra med er :).

Söndag, tråkiga, regniga söndag. Idag har jag ändå hunnit med en hel del, även fast det inte känts som så. Jag började dagen med att sätta igång med ett skolarbete som ska vara inne imorgon (ooops!). Sen tog jag en paus och följde med mamma och handlade, när vi kom hem så fortsatte jag med skoluppgiften. Nu är den klar!! Det är galet otroligt att jag bara har ett arbete kvar i skolan. ETT! Mindre än en månad kvar till studenten, var har tiden egentligen tagit vägen?
Jaha, så vad har jag gjort mer idag? Joo just nu förbereder jag inför imorgon. Det är nämligen dags att åka ut och campa med Natur & Friluftslivskursen. Så nu packar jag. Hur jag ska få med allting imorgon, blir intressant...
 
Igår så var Eurovision finalen. Självklart såg jag den, och detta år tillsammans med Amanda. Eurovision är något vi brukar se tillsammans varje år, men förra året blev det inte av eftersom jag var i London då. Men gårkvällen blev kanon, pannacotta och kolakaka att äta med en massa god frukt. Danmark vann så jag är glad, och jag tycker att hela finalen var väldigt bra faktiskt :).
 
Och idag är det ju ingen vanlig dag, för det är Ellen's födelsedag! Grattiiiiis! 
Min vardag | |
Upp