Veckorna som varit

Jag har inte riktigt bloggat om hur dagarna har varit på ett par veckor. Just för att det bara har varit någon enstaka sak som har hänt i veckan, så jag bestämde mig för att vänta lite tills jag har samlat ihop lite roliga saker :). 

Den 9 november fyllde lillasyster 15 år, tänka sig vad åren går snabbt. Vi firade henne på lördagen med pappas släkt, och veckan därefter firade vi henne med mammas släkt. Så 2 släktkalas på 2 helger, alltid lika roligt :).

Den här veckan som har varit har jag kommit igång med träningen på Friskis&Svettis igen,vilket känns riktigt bra. Förra onsdagen testade jag på boxning med Amanda som visade sig vara oväntat roligt. Jag tränade med Alice i söndags, och i tisdags. Och så i onsdags var ju jag och Amanda på bio -galet bra film, för övrigt!. Igår (torsdag), fick jag och Alice följa med vår kusin Louise på inspelningen av Talang Sverige, som var en rolig upplevelse. Juryn bestod av Robert Aschberg, Shirley Clamp och Tobias Karlsson (från Let's Dance). 

I helgen så har jag inte så mycket planerat, idag ska jag och Ellen försöka skypea, om hon får tid över. Imorgon vet jag inte än, och på söndag kväll så ska jag på bio med Nirmela och kanske Elin :)
 
Lite bilder:
Min vardag | |
Upp