Varmt i oktober, vad har hänt...?

Äntligen! Jag säger bara, äntligen fick vi se lite från arenan. Scenen där Katniss håller för öronen ser verkligen bra ut, även om det bara var några sekunder :). Det är inte långt kvar nu, på fredag kan man boka biljetter, och det hoppas jag att vi ska då, Amanda? :).
 

Hmm... Vi närmar oss november med stormsteg, och det är fortfarande ca 14 grader varmt ute om dagarna. Jag menar vad har hänt? Jag kan inte komma ihåg när det var så varmt i slutet av oktober. Igår var jag ute och sprang i bara träningstights och t-shirt. Men jag klagar inte!

Idag/ikväll ska det tydligen dra in en storm över Sverige, mamma berättade nu att gotlandsfärjorna har ställts in, alla tåg har ställts in och de uppmanar föräldrar att hämta sina barn på dagis tidigare. Jag undrar vad som kommer hända, hur det kommer se ut i Norrköping.

Jag har nu i alla fall avslutat min framtandsbehandling, vilket är urskönt! Igår var jag och Robin på bio och såg filmen This is the end. Inte den bästa, men lite rolig var den åtminstone, då det var skådespelare som spelade sig själva. James Franco blev till exempel uppkäkad av Danny McBride. Denna vecka har jag lite planerat, jag ska träffa EmmaAmanda och Sanna på onsdag vilket jag ser fram emot då det var en galet lång tid sedan vi sågs. På torsdag kväll får vi främmande och i helgen som kommer ska jag träffa Robin igen.
Min vardag, Videos | |
#1 - - amanda:

Klart! :))

Svar: Vi kan prata om datum på torsdag om du kommer med :)
Therese Johansson

Upp