Kulturnatten 2013

Jag och mamma åkte ner på dagen för att kika runt lite på allt som fanns att titta på. Vi hade rätt många saker vi ville titta på, men så blev det bara mindre och mindre, vissa saker hittade vi det inte, och andra var inte som vi hade tänkt oss. Efter två timmar åkte vi hem igen, jag var hemma i ca 1 timme sedan tog jag bussen tillbaka med Amanda, för att kolla när Timo Räisänen uppträdde. Vi köpte brända mandlar och åkte sen hem för att mysa framför Lost.
 
För övrigt denna vecka som har varit så har jag varit på bio som sagt, sedan träffade jag Amanda i onsdags och vi gick på stan och shoppade lite. I fredags gick jag först till arbetsförmedlingen för ett möte med flera andra ungdomar och sedan åt jag lunch med farmor och till sist bakade jag på eftermiddagen. Veckan som kommer har jag två biobesök planerade och ännu ett möte på arbetsförmedlingen.
 
Nu ska jag snart ta mig en härlig höstpromenad i solskenet :)
Min vardag | |
Upp