Påskhelgen 2014

Hallå där! Glad påsk på er!

Min påskhelg har bjudit på varierande saker. I fredags så var jag ledig, dagen tillbringades tillsammans med familjen på Mirum Galleria ett par timmar, innan vi åkte hem och jag började baka inför kvällen. På kvällskvisten fick vi besök av min faster med familj, och ett par kompisar till familjen. 

Igår (lördag), började jag jobba 13.15, vilket jag inte såg fram emot, eftersom vädret var riktigt härligt, och att veta att jag ska sitta inne i ca 7 timmar framför datorn var inte något kul. Men jobbdagen gick ändå rätt fort. När jag slutade 20.00, så cyklade jag hemåt, bytte om och gick sedan över för att tillbringa kvällen tillsammans med familjen och mammas släkt hos mina kusiner. 

Idag så började jag jobba 10.30, underbart väder ute igen, typiskt... haha! Men idag var det bara 3 timmar det gällde, och när jag hade slutat så åkte jag tillsammans med familjen ut till Villa Fridhem för ett par timmar härlig Spatid. Jag och Alice fick testa på fiskpedikyr, vilket var roligt och riktigt skönt. Vi åt sedan en härlig middag på restaurang Athena. Så med andra ord har jag haft en varierande och riktigt bra påsk :).
 
Min vardag | |
#1 - - Madelene:

Gud vilka härliga bilder!! Verkar som att du haft en riktigt underbar påskhelg! :D Tråkigt i ju och för sig att behöva jobba men jag antar att ni fick lite extra betalt för att jobba denna helg? Aja, oavsett vad, cash is KING, haha! ;) :D <333

Svar: hahaha ja den har varit riktigt bra i år! :D, som sagt, lite tråkigt att jobba, men samtidigt, money money money! ;: :D XD haha. Hur har du haft det?! firade ni nåt nere i värmen? :D <333
Therese Johansson

Upp