Onsdag 27 augusti

Nu vet jag inte riktigt om jag faktiskt tycker att det är sommar längre. På mornarna när jag är på väg till jobbet vill jag nästan ta på mig vantar, men eftersom vi fortfarande är i augusti så tänker jag vänta till september åtminstone. Vi har haft grått och trist väder i över en vecka, och så idag, så tittade äntligen solen och den blåa himlen fram. Riktigt härligt!

Idag så är jag ledig, men gick ändå upp 07.50 för att vara hos frisören 09.00. Ca 1 dm blev avklippt och jag är nöjd. Jag träffade Angeliqa en snabbis för att äta Frozen Yoghurt och uppdatera varandra vad som händer i våra liv, eftersom det var ett tag sen. Jag och Alice cyklade sen hem tillsammans och såg på en väldigt random film. Nu är mina ögonlock är fortfarande gröna, då Alice fick sminka mig lite "crazy" förut. Vi gick ut och tog lite härliga sommarbilder, och nu ska jag ta och läsa lite i The Maze Runner.

Ikväll ska jag träffa Louise för att säga hejdå, då hon åker till Gotland för en månad, på fredag. Det blir det gamla vanliga hederliga för oss, som jag ser fram emot.
Min vardag | |
Upp