Andra advent

I helgen så var jag och Ellen i Stockholm för att köpa lite julklappar och sen bara gå och titta på den fina julskyltningen, marknaderna och gå lite på Drottninggatan. Dagen blev riktigt lyckad, en mysig juldag i huvudstaden, dock inte riktigt som jag hade tänkt mig med julklapparna. Inte en enda julklapp blev köpt, istället köpte jag otroligt mycket julgranspynt, och dyrt blev det med... ... men förhoppningsvis kommer vi ha en superfin gran i år!
 
Nu har jag i alla fall lyckats bli förkyld efter helgens lilla äventyr, både jag och Ellen vaknade igår morse och kände oss inte särskilt bra. Men jag tog mig upp imorse för att försöka orka med en dag på utbildningen, vilket gick relativt bra men en aning seg har jag varit.
 
Nu väntas det myskläder och kanske en kopp varm choklad.
Min vardag | |
Upp