Söndag 21 december

Nu äntligen håller min förkylning på att avta. Som jag skrev för två veckor sen, så började jag må dåligt när jag hade vaknat på söndagen, och det blev bara värre. Förra veckan så var jag hemma onsdagen för att sen kunna gå till praktiken/jobbet under torsdagen och helgen. Men istället för att bli bättre blev det bara ännu värre och jag blev hemma i måndags och tisdags med. Men sen har jag bara börjat mått bättre så det är skönt! :)
 
I onsdags så träffade jag Ellen och en saknad Louise som är hemma från Gotland under jul. Vi åt tacos och hade det otroligt roligt. Kl 19.30 så började Hobbit: The Battle of the Five Armies. Filmen var galet bra, men samtidigt riktigt jobbig, och jag visste ändå vad som skulle hända då jag läst boken. Men superfilm i alla fall, väldigt tråkigt att Hobbit/Sagan om Ringen nu faktiskt är slut, men ja ett jultips, kolla filmen!
 
Nu i helgen har jag jobbat på Lekia, julruschen började redan i veckan och det har bara blivit mer och mer folk i butiken, men det har varit roligt. Helt slut har jag varit när jag kommit hem, men helt klart värt det :). Idag efter jag slutat så träffade jag Ellen, vi åt lite mat tillsammans innan vi begav oss hem till henne för att bara slappa ett tag. Nu har vi precis tänt sista ljuset för advent, så nu är julen nära :)
Min vardag | |
Upp