Dirty Paws

 
Favoritlåten den här veckan: Dirty Paws - Of Monsters and Men. Tycker mycket om denna låt, gör mig både glad och lugn. Det tog ett tag för mig att komma ihåg varifrån jag hört låten, men nu vet jag! Det är från filmen Walter Mitty. Och så råkade jag bara snubbla över den på en hemsida häromdagen, och blev snabbt fäst vid den.


Både igår och idag har jag tyckt synd om mig själv, jag känner mig fruktansvärt dålig, nyser, snorar och hostar. Huvudet känns enormt och tungt, och jag känner mig trött. Idag kanske det inte är så konstigt, med tanke på att jag bara sov 4 timmar inatt, inte med vilje dock. Tofflor på fötterna och invirad i en stor filt halvglor jag nu på The Return of the King. Vill egentligen bara gå och lägga mig, men det kommer inte på fråga, då jag med stor sannolikhet inte kommer kunna sova inatt heller i så fall. Skulle även vilja ta upp boken Divergent, som är läskigt bra, men jag känner att jag har inte den koncentrationen att läsa på engelska just nu. Nä bläääh! Nu ska jag försöka sluta vara så dyster, och hoppas på att familjen kommer hem snart, så att nåt händer.
 
Min vardag | |
Upp