Paket

Min dag kunde inte börjat bättre än vad den gjorde när jag gick ut för att hämta posten. I brevlådan fick jag syn på ett stort paket, och ett litet paket. Det lilla visste jag var till mig då jag beställde ett nytt mobilskal förra veckan. Det är sååå fint! Haha!

Det stora paketet visade sig vara till mig det med, och ingen annan än min finaste bästa vän Ellen hade skickat en födelsedagspresent till mig! Jag fick en Nutellabok, full med recept på allt möjligt man kan göra med Nutella, (vilka om inte jag och Ellen kommer använda den...??). Bertie Botts bönor (från Harry Potter), som vi får se om jag vågar smaka, är rädd för kräksmaken och öronvax, bland annat. Men det ska bli spännande att testa!. Sedan fick jag även ett kort med en grattishälsning.
 
 
Tack så jättemycket för allt, Ellen!! Jag saknar dig.
Min vardag | |
Upp