Vecka 4

Den här veckan som varit har bjudit på blandade saker. I måndags kväll var jag och familjen ute och åt, dock blev jag inte supernöjd med maten, då det inte smakade som jag hade tänkt mig (valde spaghetti bolognese). Lite stark och smakade väldigt annorlunda. Men det var en riktig mysig födelsedag för min del :). 
 
På onsdagseftermiddagen så valde jag och Alice att ta årets första längdskidåkning, det gick väl sisådär, eftersom det var Alices första gång, men jag tyckte det var kul!
I torsdags tränade jag och Emma tillsammans, och senare på kvällen blev jag överraskad av mina fina vänner, Emma och Amanda. Då de först tog mig till en grekisk restaurang, där vi åt galet god mat och efter maten så var det dags för nästa överraskning (jag hade ingen aning!), då blev det bio! Hundraåringen gick vi och såg, jag hade inte sett den än, så det blev perfekt. Det blev en riktigt lyckad kväll :).
 
Början av helgen, i fredags så firade vi mig med mammas släkt, då jag fick en prenumeration av en baktidning, presentkort på Chilli och ett hängsmycke som jag själv valt ut. Idag (söndag), så kom pappas släkt, mer tårta, mer presenter i form av massvis med godis och en jätteläcker skål som jag hade önskat mig.
 
Min vardag | |
Upp