Lördag 17 maj

Den här veckan har det varit full rulle på jobbet, måndag-lördag. Igår efter att jag slutade så cyklade jag hem, åt lite och sen var det biodags! Jag och Robin gick och såg Bad Neighbors, den hade sina roliga stunder, och är absolut en sevärd komedi. Idag har jag jobbat från 09.45-18.15, även om tiden gick snabbt gick den samtidigt väldigt sakta, i alla fall mot slutet. Men känner mig nöjd med att jag klarade av 8-timmars passet, som jag inte alls kände för imorse. Det tråkigt är när man sitter inne hela dagarna är att man går miste av värmen och solen, men imorgon är jag i alla fall ledig, och då ska jag bara ta igen mig. 

Förresten, vet ni vad som händer på måndag...?
Wiiie jo jag och mamma ska åka till London! Måndag-torsdag blir vi borta, och eftersom det är min födelsedagspresent så har jag planerat många ställen jag vill besöka och nu får vi bara hoppas på att vädret håller sig skapligt åtminsone, så kommer den här resan bli en oförglömlig resa :). 
 
Min vardag | |
Upp