Bästa vännerna

Så igår var jag på bio med Ellen och Amanda. Tillsammans med två av mina bästa vänner gjorde vi torsdagskvällen till den bästa på länge. När jag slutade min praktik 18.00, så mötte Ellen upp mig vid Lekia (min praktikplats), och så gick vi till Lindahls för att träffa Amanda, och för att äta en goood sallad. Vi satt och hade det trevligt där tills de stängde 20.00. Vi gick då för att köpa det vi ville ha till bion, godis, naturgodis och dricka.
 
Biofilmen -Mockingjay part 1 började klockan nio. Den var så otroligt, galet bra! Jag har ärligt talat inte varit så pepp på att se den, även fast jag är ett stort fan av böckerna, men wow. Vi satt alla tre på nålar under hela filmen, och jag fick känna på Amandas puls mitt i filmen, och den slog på rätt ordentligt, haha! Jag har inte riktigt kunnat smält filmen än, så bra som den är. Så jag tycker att de som är något intresserade av Hunger Games trilogin, borde ta och se den! :)
Film, Min vardag | |
Upp