Bara bio

I måndags gick jag och Ellen på medlemskvällen med bioklubben, de visade den svenska komedin; Hallonbåtsflyktingen, som visade sig vara en rätt bra film, plus att vi fick popcorn och läsk. Efter bion gick vi vidare till McDonald's för lite kvällsmat. Godis, popcorn, läsk & McDonald's, kan vi bli onyttigare? 

Igår gjorde jag inte mycket, slappade framför en av de bästa tv-serierna: Teen Wolf. Började kolla på serien i helgen, och blev rätt snabbt fast vid det. Jag fick även hem mitt bokpaket jag beställde, så jag ska börja på en ny bok idag (när jag redan håller på med 3 andra). Ikväll så blir det -japp-, mer bio, äntligen är det dags för The Maze Runner. Jag läste ut den boken för ca 2 veckor sen, så jag har längtat rätt rejält till den filmen. Eftersom Ellen har varit borta i en vecka så kunde vi inte gå på premiären, men ikväll så ska jag, Ellen & Robin gå och se den. Kan ju tipsa om att boken var riktigt spännande -det är btw den andra boken i serien jag ska börja på-, så ja läs boken om ni har tid.
Min vardag | |
#1 - - Susanna Maria J:

Å så mycket gott ni hade till bion då :D Mums!

Svar: Haha ja eller hur! Inte helt fel med andra ord ;)
Therese Johansson

Upp