Måndag 21 december

Julafton om 3 dagar! Julklapparna är klara, inslagna och julgranen är äntligen klädd! Nu ska det bara pyntas lite mer hemma och sen tror jag att julkänslan kommer vara på topp (y).
 
Hemma hos oss de senaste 3 veckorna har Sunes jul visats på tv:n, då det är helt klart min favoritjulkalender, och jag måste varje år se den, har inte tröttnat än och kommer förhoppningsvis inte göra det på ett tag framöver. Idag efter jobbet så åkte jag och Emelie in till stan för att ta en riktig julklappsdag, och julklappar blev det minsann. Vilket kanske är tur, då det inte är lång tid kvar till julafton (!). När jag kom hem så klädde jag och mamma granen och i år är jag verkligen helnöjd med hur den ser ut :). 
 
Nu väntas jobb imorgon 09-19.30, och sen är det onsdag, då blir det mer julpyssel hemma och sen på kvällen är det dags för den traditonella uppesittarkvällen. Mys!

Min vardag | |
Upp