Fredag 30 januari

Long time, no see! Egentligen har jag faktiskt ingenting roligt att berätta, dagarna går framåt, jag har gått till utbildningen måndag, tisdag och onsdag, och sen har jag haft praktik torsdag och fredag. Förra fredagen var min sista praktikdag, och idag var min sista dag på utbildningen. Det har naturligtvis varit jättetråkigt att sluta praktiken och lite småtråkigt att sluta utbildningen, men jag är väldigt glad och lite stolt över mitt arbete jag har fått ihop på de här månaderna. Nu i veckan skickade jag in mitt 22-sidigt arbete om mitt eget företag som vi skulle skapa under utbildningens gång. Idag så hade vi avslutningsfika och så fick vi våra intyg, det har varit en intressant serviceutbildning jag har gått och jag har lärt mig otroligt mycket :). 
 
 

Utöver praktik och utbildning har jag varit förkyld. Denna förkylning har jag haft till och från i snart 2 månader, jag hoppas att jag snart kan bli ordentligt bra igen. Annars, så har jag fyllt 21! Jag fick bland annat biljetter till musikalen Flashdance i Stockholm den 7 februari, vilket är redan nästa lördag! :). I slutet av februari åker jag och Ellen till London, nu börjar nedräkningen! 
Min vardag | |
Upp