Måndag 7 juni

Det är alldeles för kallt för att vara juni, jag tror inte ens jag kommer ihåg när det var såhär kallt i början av sommaren. Jag hoppas att värmen är på väg, även fast jag ska jobba hela sommaren, så kanske man kan få in ett bad här och där och såklart lite glassätande (y). 
 
Förra veckan började jag med en kort förkylning, måndag-onsdag. I onsdags eftermiddag orkade jag mig ut för att träffa Ellen, och för att se att jag skulle orka med att jobba på torsdagen. Och det gjorde jag, trött blev jag men det gick bra. På torsdagskvällen bjöd bioklubben på en ny förhandsvisning -She's Funny That Way, lite konstig men bra film. I fredagskväll begav sig jag och Ellen till Finspång för Allsång på Slottet, vi fick biljetter av Ellens mor, så vi tog med oss lite gott att äta och en filt, och sjöng så fint tillsammans med 5000 andra personer och Molly SandénThomas Di LevaState of DramaAce of Wilder, m.fl. Det blev en mysig kväll och inte så tidigt som jag först hoppats på, då med tanke på att jag skulle upp till jobbet 05.45, på en lördag. 
Jobbardagen på lördagen kändes galet lång, men det gick bra! Spenderade sen kvällen med film och thaimat hemma hos bästa vännen Ellen. 
 

Idag har jag jobbat ett par timmar, och sen har jag bara tagit det lugnt och ska nog ta och gå och lägga mig rätt tidigt, då det väntas jobb imorgon också. 
Min vardag | |
Upp