Fredag 13 mars

Förra veckan hände ingenting, och den smög sig fram, medan den här veckan har jag hittat på massor av roliga saker och den har sprungit iväg. Förra helgen så träffade jag kusin Robin, shoppade lite med mor och far på lördagen, mellokväll med Alice och på söndagen åkte vi tillsammans med moster och morbror ut till landet. 16 grader i solen och jag bara njöt. På kvällen träffade jag Ellen en snabbis, vi har börjat planera inför nästa resa (y).
 
I måndags så tränade jag med Amanda sen gick vi och tog en sallad på Lindahls och bara satt och pratade. I tisdags så stod Stockholm på schemat tillsammans med LouiseGame of Thrones utställning och shopping blev det den dagen, en väldigt lyckad dag! :). På onsdagen hade jag och Emelie filmdag hemma hos henne och satt faktiskt bara inne hela dagen, men bra filmer såg vi! Igår (torsdag) så fikade jag tillsammans med Nirmela, vi hade en hel del att prata om vi också, så det blev super. 
Idag så spenderade jag några timmar hos mormor och morfar i Valdemarsvik tillsammans med mamma, det blev både tid för fika och lunch, och det var riktigt roligt att få träffas igen.
 
I helgen har jag lite saker planerat -imorgon mellofinal med Louise och söndag ska jag träffa Ellen. Så som ni ser så har denna vecka varit fullproppad med så rolig! Nästa vecka är det bio som gäller en dag, sen får vi se vad som händer och sker.
Min vardag | |
Upp